"En grym värld"...

O vad hände på jobbet idag då..???
Jo Linda satt i vanlig ordning o åt lunch, pratade faktiskt med sambon i mobilen oxå när jag plötsligt ser de elaka svartvita flygfäna...
Retadndes, pickandes och bråkandes med en som jag trodde var en trast, såg ju bara på långt håll...
Skriker såklart rakt ut hahaha... vilka skat***** fy va dom e jävliga!!! Sambon undrar i andra änden vad som händer när jag sen säger vänta o springer mot dörren där jag möter en förvånad Charlotta :)
Hon ser oxå den grova "mobbingen" som pågår på parkeringen, vi bestämmer oss att skrämma bort skatorna o jag säger till Robert att han har jag längre inte tid med ;) samtidigt som Charlotta skrämmer iväg skatorna o kommer tillbaka o säger de är en uggleunge....

VA sa du att de va sa du????
en sekund senare va jag ute o ser den söta lilla tilltufsade ugglan sittade med stora förvånade klot ögon vickande på sitt lilla huvud o titta på oss!!! Sååå söt, ville bara plocka in den men tur i oturen så kunde den flyga, men den satt länge o tittade på oss o "tackade" för hjälpen innan den valde att lämna en något exaltread Linda ;)
   
                      
Ja helt underbart söt vill ja lova tyvärr en dålig bild på den lilla pärlugglan men :) 
                  
Carpe Diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0