åh sen sist då?!?

Hade såklart en helt underbar minisemester i Happis!!! Åt god mat, surrade och umgicks med trevliga människor, fick en god natts sömn o hade de väldigt trevligt på ikea oxå ;) Bästa köpet blev nog... jo de nya matbordet!!!

Annars så har veckan och helgen rullat fort fram med kalas för Wilgot, besök i kyrkan, främmande av kusinen, mys o en massa bus har en galen dotter just nu, fått in bänkskivan i tvättstugan, babysim, Thor, jobb och idag åkte jag o Meija till stan där vi träffade upp lilla Gry och Frida. Väldigt trevligt men tiden går alldeles fööör fort bara men vi får göra de oftare ;)

Ingen snö än heller... nu börjar man ju längta lite till snön och julen, fick lite julkänsla idag när jag o Meija (som för övrigt har stortrivts i stan idag) vandrade runt på rusta, där de dessutom fanns ugglejulgransbollar att hänga i granen :) Ingen följde med mig hem i dag men kanske nästa gång, sjukt sugen ;) En väldigt trevlig dag blev de o i morron spenderar vi dagen i Robban o dags för 4års kollen...
   
Ja jag måste ju säga att de fanns vissa scener som var trevligare att titta på än andra i filmen, han e ju inte alls så tråkig att titta på ;) Sjukt roligt att se lite film igen, måste ju säga att de finns vissa fördelar med hösten o vintern!!!
Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Frida

Thor är ju sjukt trevlig att titta på, jag och Emmy såg den på bio och hade munnarna öppna hela filmen tror jag ;-)

2011-10-30 @ 14:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0