Mini semester...

Babysim idag... heeelt underbart!!! Meija va heltokig o mest undervattnet, simmade uta bara den o drack si så där halv bassängen ;) Rikitgt roligt o mysigt = kvalitetstid

Sen väl hemma blev de mer kvalitets tid, men för bara mig :) Frissan stod på listan!!! Hela den här månaden känns som "min" månad... Massa saker ja ska göra, varit hos frissan, handlat nya skor o kläder!!! Mer av kvalitetstiden fortsätter i morron då jag styr kosan norrut!!! Hotell, god mat, trevligt sällskap med arbetskompisarna, väntas gör även ett "studie" besök på ikea i happis!!! Men bäst av allt...SOVA en HEL natt alldeles själv utan att behöva vakna femtielva gånger ;) = känns om LYX!!!

Nä nu ska jag hoppa i säng kvällen i kväll blev de inget av de ja tänkt gjort, men i bland är de väldigt trevligt att de inte blir så :) o att Skellefteå vann över Luleå var ännu en trevlig sak som hände ikväll :)

Natti natti på er, får fixa packningen i morron istället helt enkelt!!!
Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: stina

Hej Gumman, tack så mycket för din kommentar, jo känner mig lite lätt överkörd =) men de går frammåt får nog komma hem efter helgen om smärtlindringeb funkar =) Gud så trevligt med vardagslyx och få sova en hel natt, NJUT!! Ta hand om er.. KRAM

2011-10-14 @ 15:52:53
URL: http://rebbansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0