Liv...

Ja idag har jag suttit vid datorn o gråtit... Har inte läst så mycket om plankraschen som blandannat tog Stefan Livs liv... alla tankar till hans nära!!! O de e väl just därför, satt idag o läste o tårarna bara rann, alla dessa människors liv som vänds upp o ner på en sekund... alla barn som aldrig mer får träffa sina pappor, de är så fruktansvärt. Jag vet att det tyvärr är livets gång men alla vad och varför gnager på...

Jag o Wilgot tog bilen o åkte på loppis idag, de va inte så stor loppis tyvärr men Wilgot fick sig en robot o två böcker o Meija två tröjor. Allt för 50kr de e helt okej ;) Sen åkte vi på Westmans o åt lunch, fikade o lekte. En riktig myyys dag :)
I morron är de jobb igen o ja måset säga att jag längtar!!! Har fått ett riktgit bra jobb med härliga arbetskompisar, känns toppen!!!

Ha en bra vecka alla vänner!!!
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0