Nu ser vi ut på skolvägen 5... ;)

Japp i torsdags va de dags för babysim för Meija... inte riktigt sååå kul tyckte hon :) Men i slutet var inte vattnet så läskigt o kunde faktiskt plaskas med lika bra som vattnet i Flarken!!! Men då va de där duschningen sen.. BIG no no... Vi kör på torsdag iegn o hoppas då på att hennes förkylning e borta!!!
Fredagsmys isoffan o fynd på bytardagen o fyndet har även gjorts :)

O tacka vare snälla svärföräldrar så har jag i helgen kunnat fylla på lingonsyltslagret för vintern... även om ja e grymt avis eftersom att dem är o latar sig på Kreta i go värmen medans jag får njuta av värmen från lingonsylten innan den skulle kylas...
Nä vi har haft tre underbart fina hösta dagar nu o hunnit en hel del o njutit av solen!!! I dag var de Wilgots tur att åka på jobbet!!! Han följde pappan o körde skördare halvdag, o de räckte me halvdag... en tröttis fick ja hem :)

Nu är de de snart ny vecka o jobbet kallar i morron, jag känner mig lite piggare i förkylningen även om jag kanske inte gjorde de jag hade behövt i helgen VILA... men men vi ser ju ut genom alla fönster här hemma nu ;)

Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0