Shopping!!!

Ha shoppat lite nya basplagg till mig o de e ju såå roligt!!! De blev inte mycke men, skönt att gå o kolla lite, hittade dock både skor o byxor med hög midja som jag vill ha men de får bli nästa sväng de :)

De följde me en till grej hem som INTE va tänkt men men kunde inte motså ;) Nytt till soffan...

Tänk om man fick va miljonär... sååå skönt at slippa ha ångest när man har handlat nått som man behöver, slippa prioritera hela tiden, o slippa tänka jämt...
Allt behövs verkligen på en gång o de känns som... men sonen fick då höst ytterkläder idag iaf., de blev prion i stället för mig!!!

Efter jul blir de konsumera mindre som nyårlöfte!!! Började igår med att recykla lite till = härligt!!! De e såå mycke som går att göra om, fixa till, piffa upp, ärva o secondhand ha. Gäller bara att ha fantasin :)

Tar genast tag i mina nya gamla lampor som har stått stilla länge nu!!!
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0