Andra dagen på nya året!!!

God fortsättning på er :)

Årets första dag spenderades på hästryggen o de va såå längesen men såå roligt ;)
Va väldigt nervös men så här efeteråt förstår jag inte varför, en trygg, lugn och samarbetsvillig häst gjorde dagen!!! Sen hade ja ju såklart annat bra sällskap oxå ;)
Kan lova er att de KÄNNS idag att de va lääänge sen jag red ooo JA!!! Sen att jag INTE stretchade när jag kom hem va u som pricken över i:et men e huvve dumt får kroppen lida heter de ju så fint....

Dag två spenderades på jobbet :) sen trotsade vi snöstormen o gick ut... shit va de ha kommit snö idag :)

På självaste nyårsafton kan man väl säga att de släppte som mest för Meija som nu har börjat gå... hon har gått vid möbler och långa sträckor mellan oss länge men har inte riktigt velt släppa taget o gå för att gå utan mål, men nu så :) å de e ju såå gulligt när de små går för första gången o mammahjärtat gör en extra volt <3

Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0