Vila...

Inskolningen klar för lilltrölan, o de gick hur bra som helst!!! Hon brydde sig inte alls om mig vilket känns hur skönt som helst, hade gruvat att de skulle vara som me W men icke de... sen visst vet ja att de kan komma en period när de e är jobbigare men just nu känns de såå skönt :)

En härlig hemma helg har de varit, o igår njöt vi verkligen av vädret, en härlig vinterdag med pulka, promenad och skidåkning :)

Idag har vi bytt de sista julklapparna hahaha o sen träffat goa vänner :)
Nu är de allvaret som gäller i morron, o båda barnen ska på förskolan o mammaledigheten är slut... spännande, hur jag ska hinna me o få allting klart i tid ;) hahaha

Bloggen kommer att få vila lite ett tag... har inte så mycke inspiration just nu till att skriva o inte om vad ja vill skriva heller sen gissar ja att jag inte kommer ha så mycke tid, med mera jobb o alla projekt vi håller på med, så de blir nog bäst!!!
Så tack till alla som har läst o framförallt kommenterat de är jätte roligt!!! O ja tar inte bort den för vem vet när andan faller på o ja vet va ja vill skriva om kanske :)

Ha de så underbart alla goa där ute!!!
Nu ska ja göra ordning för morron dagen så att vi alla kommer i tid ;)
På återseende!!!
Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: stina

Men va tråkigt att du ska lägga den på is, men förstår om du inte hinner/orkar. Då får vi bara försöka ses oftare så jag vet vad som händer hos dig =) Hälsa till alla!! Kramar

2012-01-16 @ 12:55:19
URL: http://rebbansliv.blogg.se/
Postat av: Tina

Naaw..vad trist..men jag har full förståelse också. Jag skulle också ha svårt att hitta inspiration till slut. Ha det så fint! Kram på er.

2012-01-16 @ 16:22:13
Postat av: Morfar

en orsak till att inte starta datorn.nåt bra foto kanske dyker upp?

2012-01-17 @ 16:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0